Subject: GATS och biblioteken - rättelse
From: Lennart Wettmark <[log in to unmask]>
Date:Fri, 8 Nov 2002 09:44:00 +0100

Det har påpekats för mig att den IFLA-länk jag hänvisade till under rubriken "Kommer amerikanska medieföretag att driva svenska folkbibliotek?" inte fungerar. Jag ser nu att den som ersatt den är nedanstående:

http://www.ifla.org/III/clm/p1/pos-wto.htm

Den här länken tar upp ett anförande från IFLAmötet i Jerusalem:

http://www.ifla.org/IV/ifla66/papers/176-148e.htm

Ursäktande hälsningar

Lennart Wettmark
BiS