Fwd: Re: spa

Ola Hammarlund <[log in to unmask]>

Tue, 26 Nov 2002 20:00:01 +0000

text/plain

Av någon anledning gick mitt svar på Robin Fortelius' förfrågan direkt till
honom i stället för till Biblist. Här kommer det i alla fall.

M.v.h.
Ola Hammarlund
Gillerbacken 49
124 64 Bandhagen
Tel. 08-87 71 04, 070-40 86 196
"If you think there's a ninety percent chance of disaster, then the only
rational response is to concentrate that much harder on the remaining ten."
Scott McCloud

Chatta med vänner på nätet, pröva MSN Messenger http://messenger.msn.se