Subject: Re: Info om uppsägning.
From: Margareta Törngren <[log in to unmask]>
Date:Wed, 2 Oct 2002 08:52:26 +0200

Hej Just nu vet jag faktiskt inte. Jag kollar men du kan ju alltid höra
med någon på Bibsam t.ex. Henrik Åslund 073/917 33 53
Har pratat med Kur Där finns inga extra pengar men Maria Åslund skickar
adressetiketter till Sigge Jag kollar vilka folkbibliotek som redan har,
stryker dem och vi skickar numret plus ett värvningsbrev. Har du något
sådant i rockärmen kan du maila annars fixar jag ett sådant och Sigge
layoutar har han lovat. Forskningsbibl får jag skriva för hand.
Kram
Marg