Subject: Catho VS Cicero: latinskt citat
From: Johan Mälson <[log in to unmask]>
Date:Fri, 4 Oct 2002 15:45:47 +0200

För övrigt anser jag att den här frågan har tagit
alldeles för mycket plats :-)

Trevlig helg på er, biblistare!
Johan Mälson

 --- Erik Holst <[log in to unmask]>
skrev: > Hej!

http://omega.cohums.ohio-state.edu/hyper-lists/classics-l/99-12-01/0066.html.
> (Det grekiska citatet på denna adress verkar
> förvanskat vid transkriptionen. Jag har inte lyckats
> hitta originalet.)
>
> Man får väl förmoda att de som skickar in närmast
> identiska svar på denna sorts frågor ännu inte haft
> möjlighet att läsa de andras svar, antingen därför
> att många svar sänds in samtidigt eller p.g.a. någon
> sorts försening innan de nått varje svarsskribent.
>
> Vänliga hälsningar,
>
> Erik Holst

Gratis e-mail resten av livet på www.yahoo.se/mail
Busenkelt!