Subject: SV:Webbstatistik
From: Bergvall Patrik 0100 <[log in to unmask]>
Date:Wed, 30 Oct 2002 10:37:00 +0100

En mycket bra tjänst är extremtracking. De erbjuder dels en gratisversion,
där vem som helst kan titta på besöksstatistik över er sajt och dels
en icke publik version. De flesta av de statistikuppgifter ni skulle vilja
ta fram tror jag dessutom finns tillgängliga i gratisversionen. Här är
adressen: http://www.extreme-dm.com/tracking/?home

MvH
Patrik bergvall

Katarina Csanta  (2002-10-28  15:23):