Subject: Re: SV: Ang: Re: More anti-war signatures needed immediately!
From: Brigitte Kuhne <[log in to unmask]>
Date:Thu, 10 Oct 2002 10:54:58 +0200

Hej,
Jag kände inte heller till "Librarians for peace" innan och är tacksam över att jag på detta sätt fått information om dem. Eftersom jag själv är krigsflykting och vet vad krig innebär av lidanden är jag emot ALLA krig, även detta som ev. kommer att utföras mot Irak. Jag håller helt med Britt Nyström, Eva Sörensen och Lars Landin. Den som inte vill skriva under uppropet slipper ju, och det är ganska enkelt att kasta alla inlägg i den här frågan utan att läsa dem.
Vänilga hälsningar
Brigitte Kühne

Fil. dr. Brigitte Kühne (Ph.D.)
Överbibliotekarie (Library Director)
Växjö universitetsbibliotek (Växjö University Library)
SE-351 95 Växjö
Tel: +46-(0)470 70 86 18
Fax: +46-(0)470 845 23