Subject: SV: Nordiskt Forum 24-25.10.2002
From: Heelena Nilsson <[log in to unmask]>
Date:Mon, 7 Oct 2002 14:57:29 +0200

Hej,
Jag anmälde mig precis via webben till nedanstående men vet inte riktigt
idag om jag har möjlighet att vara med eller inte. Min anmälan är därför
preliminär om det går bra? Jag kommer att kunna lämna definitivt besked
i denna vecka (det var lite kort om tid att anmäla sig på). Det framgick
inte om det var bindande anmälan med kostnader som följd vid avhopp men
jag hoppas att så inte är fallet.

Med vänlig hälsning

Heelena Nilsson
Bibliotekschef
Polishögskolans bibliotek
170 82 Solna
Tel direkt: 08-401 67 98 / Tel kundtjänst: 08-401 66 79
Mobil: 0709-490 241
Fax: 08-401 66 69
e-post: [log in to unmask]