Subject: SV: SV: Libris och ämnesord
From: PerArtikel <[log in to unmask]>
Date:Wed, 23 Oct 2002 13:26:32 +0200

När ändå LIBRIS är på tapeten. Jag kan inte förstå varför ingen lagt in ngn slags identitetskontroll på åtminstone svenska författare. Om flera med samma namn har skrivit mycket, är det ibland svårt, eller i vissa fall ogörligt att veta om man fått med allt eller vad som hör till respektive författare. Eller finns det ngt sätt som jag förbisett?

mvh Ö. Nygren Örebro Universitet