Libris och ämnesord

Sue Dodd <[log in to unmask]>

Tue, 22 Oct 2002 12:09:24 +0200

text/plain

Jag tycker att det är oerhört synd att "nya" Libris inte håller samma
standard ens för användarna som vi hade för ett år sedan. Jag tänker på
hur enkelt det var förut att klicka på en ämnesordssträng eller t.o.m. en
klassifikationsnotation och få fram en lista på dokument inom samma
ämnesområde.

Kan inte denna service återupplivas med lite programmering? Det kan ju
inte vara så himla dyrt.

Sue Dodd

Sue Dodd
Institutionen för ABM, estetik och kulturstudier
Uppsala universitet
Sturegatan 9
753 14 Uppsala

Tel. arb.: +46 (0)18-471 25 98