Subject: Ang: kompletterande verksamheter?
From: Wiola Svensson <[log in to unmask]>
Date:Fri, 19 Jul 2002 22:47:36 +0200

Hej Gunvor!

Jag har nogsamt undvikit jobbet och e-posten tills nu. Men nu kom jag tillbaka till verkligheten! Har vi fått nya hemska sparbeting igen?

Hälsningar
Wiola

Hej!
Vi står inför ständiga hot om neddragningar och bortsparande av tjänster. Eftersom vi redan har en för liten personalstyrka, lågt bokanslag etc. (hyran slukar 37% av budgeten ) så känns det svårt. Min fråga kan kanske verka lite desperat, men finns det någon som har erfarenhet av och kan tipsa om någon lämplig verksamhet, som kan förläggas till biblioteket?   Konsumentverksamheten ligger redan i våra lokaler, men sköts av annan personal som vi  inte gärna kan spara bort i dagsläget.
MVH
Gunvor Aspviken/Tranås