Subject: Re: Några funderingar om katalogisering
From: Pia Leth <[log in to unmask]>
Date:Wed, 19 Jun 2002 13:59:17 +0200

Hej,
så bra att du tog upp denna fråga. Vi på KB och LIBRIS håller helt med
om att det är viktigt att även artiklar kommer in i LIBRIS och inte bara
görs på lokal nivå.
I senaste numret av BUS-nytt kan man läsa om nya ämnesbibliografier i
LIBRIS http://www.kb.se/bus/busnytt32.htm .
Den som har frågor får gärna vända sig till:
Christer Larsson på LIBRIS
eller mig
Pia Leth, BUS, KB