Subject: SV: Fotbolls-VM
From: Mats Nordström <[log in to unmask]>
Date:Mon, 3 Jun 2002 12:53:58 +0200

Rikard Åslund skrev:
>OK, Johan och Mats lyckades lura undertecknad i sitt rollspel. Hur som
>helst, finns det några bibliotek som på allvar följer upp
>fotbolls-VM med utställningsteman eller dylikt på ämnet fotboll?

Jag var själv lurad fram till dess att min gode vän Johan förklarade hur det
låg till :-)

Här på stadsbiblioteket i Malmö satsar vi stort på VM och det känns
jätteskoj. Framförallt visar vi Sveriges gruppspelsmatcher på storbildsTV i
vårt konferensrum "röda rummet"! Matchen mot England igår lockade över 100
personer!

Vi har också gjort en litteraturlista kallad "startelvan", har snygga
fotbollsprylar i entrén och en finfin utställning just utanför vårt
konferensrum röda rummet.

Hälsar
  /Mats Nordström