Subject: Att lyfta på hatten
From: Per Hagman <[log in to unmask]>
Date:Mon, 3 Jun 2002 08:33:40 +0200

Hej, jag funderar över ett uttryck, nämligen följande:
"Då lyfter jag på hatten och går vidare" (eller något i den stilen) som har tillskrivits Martin Luther. Finns här någon som vet något mer i denna fråga? I så fall vore jag glad om vederbörande ville skriva några rader och berätta.

mvh

---

Tjäna pengar när du och dina vänner använder datorn - http://www.slanten.se/?yoganidra

Här börjar Internet!