From: Christina Jönsson Adrial <[log in to unmask]>
Date:Fri, 14 Jun 2002 12:32:19 +0200

Hej

Ta en titt på Handbok i utvärderingsarbete som Svensk Biblioteksförnings
specialgrupp för kvalitetsarbete och statistik har gjort. Där finns
några exempel på frågeställningar man kan ta med.

Handboken finns på www.biblioteksforeningen.org under specialgrupper

Hälsningar
Christina Jönsson Adrial

--
Christina Jönsson Adrial
1:e handläggare/Senior Executive Officer

BIBSAM - Kungl bibliotekets avdelning för nationell samordning och utveckling
/- The Royal Library´s Department for National Co-ordination and Development

Box 5039
SE-102 41 STOCKHOLM
Sweden

Tel/Phone       +46 (0)8 463 43 58 (direkt/direct)
                +46 (0)8 463 40 00 (växel/switchboard)
Mobil/Mobile    +46 (0)73 917 33 77
Fax             +46 (0)8 463 42 74

E-post/E-mail:[log in to unmask]

Besöksadress/Visiting address: Humlegården