Subject: SV: böcker om studenter
From: Holm Gerda <[log in to unmask]>
Date:Mon, 3 Jun 2002 15:11:44 +0200

Du gör vår stämma hörd
Gerda

-----Ursprungligt meddelande-----
Från: Nilbratt Elvy [mailto:[log in to unmask]]
Skickat: den 3 juni 2002 12:55
Till: [log in to unmask]
Ämne: SV: böcker om studenter

Här kommer några förslag ur vår katalog http://lingonline.jonkoping.se
              Gough, Julian
Titel:  Juno och Juliet
Kat.signum:     Hcee.01
Ämnesord:        - Irland. - Europa. - studentmiljö.   - 1900-talet

Upphovsm.:      Kureishi, Hanif
Titel:  The black album
Kat.signum:     Hcee.01
Ämnesord:       London. - 1980-talet. - student. - invandrare

Upphovsm.:      Müller, Herta
Titel:  Hjärtdjur
Kat.signum:     Hcef.01
Ämnesord:       Rumänien. - student. -

Upphovsm.:      Pamuk, Orhan
        Det nya livet : roman
Kat.signum:     Hceutt.01
Ämnesord:       Turkiet. - resor. - student

Upphovsm.:      Adolfsson, Eva
Titel:  Till Moskva : roman
Kat.signum:     Hc.01
Ämnesord:       1960-talet. - student. - Moskva.

Upphovsm.:      Boije af Gennäs, Louise
Titel:  Ingen mänska en ö : roman
        Ingen mänska en ö : roman
Kat.signum:     Hc.01
Ämnesord:       student. - kvinnor. - Stockholm. - - kulturmöten. -

Upphovsm.:      Bergquist, Olle
Titel:  Duellen i Göttingen 1780
Kat.signum:     Hc.01