Subject: Ang: Riksbanken söker bibliotekarie
From: Eva Huntington <[log in to unmask]>
Date:Thu, 2 May 2002 16:00:48 +0200

Hej Gabriella,
Hur har du det? Är det du som skall vara ledig? Göra något annat roligt?
Här i Borås blåser förändringens vindar. Ny omorganisation i biblan, prat om att satsa på att bli universitet, nytt bibliotek skall beslutas om i juni....
Annars är det bara bra. Äldste sonen har flyttat hemifrån och studerar på konstskola i Gbg. Mellanpojken tar studenten nu i vår. Och yngsta flickan ska börja högstadiet i höst. Det är inte klokt vad tiden går.... Hur har ni det?
Kram från Eva

Jag har flyttat hem igen efter en liten (1 år) vistelse i lägenhet inne i själva samhället Rävlanda. Ja, det gjorde jag redan i höstas. Vi hade kommit till ngn återvändsgränd i förhållandet och något var tvunget att ske. Och som det ser ut nu i efterhand var det ett bra år för förhållandet. Och vi var hela tiden goda vänner så för barnens del märktes det inte

Eva Huntington
Högskolan i Borås/University College of Borås
Biblioteket/The Library
501 90 Borås
Sweden

Tel: +46 (0)33 164 049