Subject: SV: skateboardtidningar
From: Jacobson Anna-Lena <[log in to unmask]>
Date:Mon, 13 May 2002 17:55:10 +0200

Hej! I vår databas PrenNet kan man hitta följande titlar (den sista är
den enda vi har annotation på, du kan kontakta mig om du vill ha mer
info om de andra)
DAILY BREAD MAGAZINE, THRASHER MAGAZINE, TRANSWORLD SKATEBOARDING
(Annotation: AMERIKANSK TIDSKRIFT OM SKATEBOARDÅKNING. OMFATTAR ALLA
FORMER AV SPORTEN, FRÅN GATUÅKNING TILL INTERNATIONELLA TÄVLINGAR.
ARTIKLAR OM NYHETER, ÅKARNA, UTRUSTNINGEN OCH TEKNIK.  PÅ ENGELSKA.) De
två senaste är de populäraste titlarna just nu bland våra kunder.

Med vänliga hälsningar
Anna-Lena Jacobson
PrioInfo - ett företag i BTJ-koncernen
<http://www.btj.se>  <http://www.prioinfo.se>