Subject: konstnärliga utbildningar gränsöverskrida nde samarbete
From: Berry Peter <[log in to unmask]>
Date:Wed, 10 Apr 2002 17:47:30 +0200

Jag undrar om någon känner till bibliotek eller liknande i Norden eller
övriga världen som betjänar akademisk utbildning i flera konstnärliga
verksamheter(utbildning av musiker, konstnärer, skådespelare m fl)på ett
gränsöverskridande sätt, dvs integrerar dessa olika utbildningar i sina
tjänster. Jag är främst intresserad av exempel där bl a elektronisk teknik
tillämpas.

Tack för all hjälp.

Peter Berry
Bibliotekarie, Lunds universitetsbibliotek