Subject: Re: Film som referens
From: Johan Mälson <[log in to unmask]>
Date:Tue, 2 Apr 2002 11:21:43 +0200

om man är ute efter mer utförliga anvisningar om
katalogisering av filmer, hittade jag denna länk:
http://www.tlcdelivers.com/tlc/crs/arch0332.htm

> The purpose of this online help is to provide
instructions for describing (cataloging) materials
held by film and television archives, with this work
done within the framework of the International
Standard Bibliographic Description as reflected in
chapter 7 of the Anglo-American Cataloguing Rules, 2nd
edition (AACR2).

Mvh
Johan Mälson

 --- Hedberg Sten <[log in to unmask]> skrev: > En
bibliografisk referens till en film borde

Hitta snörapporter...
från 500 olika skidorter i Europa
på http://se.snow.yahoo.com