Subject: Re: Boktitlar
From: Kirsti Honkanen <[log in to unmask]>
Date:Tue, 2 Apr 2002 11:02:43 +0200

Hej
på finska:

Harry Potter ja viisasten kivi   ( Harry Potter and the philosopher's stone)

Harry Potter ja salaisuuksien kammio   (Harry Potter and the chamber of
secrets)

Harry Potter ja Azkabanin vanki   (Harry Potter and the prisoner of Azkaban)

Harry Potter ja liekehtivä kivi   (Harry Potter and the goblet of fire)

hälsningar
Kirsti Honkanen