Subject: Re: Boktitlar
From: Marie Muller <[log in to unmask]>
Date:Tue, 2 Apr 2002 10:40:08 +0200

På ungerska :

Harry Potter és a bölcsek köve =  Harry Potter and the philosopher's stone

Harry Potter és a titkok kamrája = Harry Potter and the chamber of secrets

Harry Potter és az azkabani fogoly =  Harry Potter and the prisoner of Azkaban

Harry Potter és a tüz serlege =  Harry Potter and the goblet of fire

Marie Müller, G

E-mail: [log in to unmask]
Fax nr: 046-31-773 1755