Subject: Re: Egen lista för referensfrågor
From: Maria Andersson <[log in to unmask]>
Date:Sat, 6 Apr 2002 00:11:19 +0200

Jag läser sällan referensfrågor men kan inte påstå att de stör mig. Det tar
mig inte många sekunder att rensa bibban, som du säger. Meddelanden där
titeln inte lockar raderar jag olästa. Det finns förstås e-postsystem som är
osmidiga. Själv har jag valt att lägga mina e-postlistor på en egen adress
på hotmail, dels för att den låter mig sålla lätt, dels för att jag föredrar
att inte blanda listorna med vanlig jobb- eller privat post.

Annars verkar ju Christina Svalas förslag att läsa ur arkivet i stället helt
OK, det är inget längre eftersläp det rör sig om. Meddelandena är förstås
desamma, inklusive referensfrågor, men de ligger ju inte i e-postlådan.

Funnes underlaget kunde det kanske vara befogat med mer finfördelade listor
att prenumerera på i mån av intresse, men med tanke på den tynande
aktiviteten på flera speciallistor och de få meddelanden det ändå rör sig om
är det väl tveksamt om det skulle löna sig idag. Ingen verkar ju särskilt
hågad att dra igång något heller.

Maria A

Chat with friends online, try MSN Messenger: http://messenger.msn.com