Subject: Re: Egen lista för referensfrågor
From: Marie Hellberg <[log in to unmask]>
Date:Fri, 5 Apr 2002 18:31:44 +0200

Istället för "reflist" så finns ju redan boklistan för den intresserade. Där diskuteras böcker och deras innehåll. De litteraturfrågor som förekommit här skulle också kanske kunna få svar där.
"Här diskuterar vi böcker vi läst och ska läsa, författare som vi gillar eller undviker. Allt som har med böcker att göra passar bra på Boklistan!"

"Vill du gå med listan skriver du ett meddelande till [log in to unmask]  med följande rad i meddelandefältet: "subscribe boklistan"

Med vänlig hälsning,
    Marie