Subject: Egen lista för referensfrågor
From: A J <[log in to unmask]>
Date:Wed, 3 Apr 2002 13:19:04 +0200

Hej

Låt mig spinna vidare på tanken med en egen lista för referensfrågor. Skulle
man kunna uppnå det som vissa tycker är så bra med dagens Biblist genom att
istället ansluta sig till två listor; en framtida slimmad Biblist och, tja
"Reflist"?

På det sättet skulle dom som vill läsa allt, få allt. Dom som däremot som
bara vill ha det ena skulle slippa det andra. Se där en gammal hederlig
kompromiss.

Tro mig, vi som inte är så intresserade av referensfrågorna låter oss inte
övertygas av att tvingas rensa en ny bibba varje dag. (Ni som retar er på
"tvingas rensa en ny bibba...", gå tillbaka och läs inlägget en gång till.
Om detta inte hjälper, svara till mig, inte till listan.)

Ha det gott i vårsolen eller -molnen
Anders

Hämta MSN Explorer kostnadsfritt på http://explorer.msn.se/intl.asp