Subject: Re: SV: subiot Library Service
From: Ulla Martins <[log in to unmask]>
Date:Wed, 3 Apr 2002 16:20:31 +0200

Hej, Monica!

Kolla upp att du faktiskt är registrerad i grupp 4! Du skall i så fall inte
betala 4 euro per artikel utan bara 3 (alltså en besparing på 25 %!).

Dock har du helt rätt i att kopior ur böcker kostar 4 euro, för dessa kan
man inte beställa via grupp 4-numret. Detta är dock endast av tekniska skäl
och skall ändras.

Med vänliga hälsningar