Subject: Re: EU-statistik
From: Sophie Hedin <[log in to unmask]>
Date:Fri, 26 Apr 2002 13:15:26 +0200

At 11:28 2002-03-27 +0100, you wrote:
>Är du intresserad av EU-statistik kan du använda dig av Eurostats (EU:s
>statistikkontor) gratistjänst ""Eurostat Alert". Gå in på
>www.europa.eu.int/comm/eurostat/ och registrera dig som användare. Sedan
>loggar du in och kan beställa t.ex. Statistics in focus och News releases.
>Du kan välja på enbart avisering eller avisering med bifogad fil.
>
>Besök även den nya webbplatsen där man samlat allt om korttidsstatik
>www.europa.eu.int/comm/euroindicators/
>Du hittar mycket som är gratis. Tillgång till Euro-Indicators databas är en
> [...]
Hej Ann
Nej EU-statistik är jättespännande  men har du tänkt på att det är 25 år
sen vi gick KB-kursen. Träffade Margareth på KB igår och vi tycker vi borde
uppmärksamma detta på något sätt. Efter 7e juni kan jag ta emot hemma hos
mig. vi kan äta en bit och sen ta en promenad ner till sjön (tar ca 5 minuter)
Vad sägs!
Sophie
Konstfack