Subject: Citat
From: Marita Kristiansson <[log in to unmask]>
Date:Thu, 25 Apr 2002 17:00:57 +0200

Vi har fått en fråga under jouren i Fråga Biblioteket som vi inte har kunnat
hitta svaret på. Det är ett citat som lyder "Absinten kom och glasen fylldes
på för tredje gången, väl om rätt jag minnes, för jag var sjuk och trött
till sinnes".
Är det någon som vet var det kommer ifrån? Vi har sökt i Lyrics mm

Hälsningar
Marita Kristiansson
Malmö stadsbibliotek