Subject: Re: En alldeles särskild dag
From: Andreas Csobot <[log in to unmask]>
Date:Tue, 2 Apr 2002 15:25:23 +0200

Hej

En sökning i Library of Congress Online Catalog i TI-fältet på: una
giornata particolare
ger en post där författaren heter  Ruggero Maccari, Scola är medförfattare.
Kan hända att det är någon sorts synopsis/scenario  _för_   filmen.
Undertiteln :soggetto e sceneggiatura
tyder på det.

Hälsningar
Andreas Csobot