Subject: REF Hawthorne
From: Elisabet Brynge <[log in to unmask]>
Date:Wed, 10 Apr 2002 16:16:59 +0200

Hej därute
Har fått förfrågan om en novell av Nathanael Hawthorne, the Birthday, om den finns
översatt till svenska, och om den isåfall heter födelsedagen
Är det någon som kan ge tips om hur jag skulle kunna söka upp
denna?
För övrigt tycker jag att mångfalden på biblist är rolig och upplysande!

vänliga hälsningar Elisabet Brynge, Lindesberg

Lindesbergs bibliotek
711 80  Lindesberg

tel:  0581-81147
fax: 0581-16571