Subject: Re: Attfråga eller inte fråga, det är frågan!
From: Tove Kjellander <[log in to unmask]>
Date:Mon, 8 Apr 2002 20:47:03 +0200

Refternsfrågor är ju trots allt ganska allmännbildande!
Det som är mer irriterande är folks upplysningar om att dom kommer att vara
borta från kontoret si och så många dagar, och alla som svarar personligt
till listan. Fast även det kan ju bli ganska kul ibland när det kommer en och
annan "puss o kram".
Kan vi inte istället försöka hoppa av listan när vi ska ha semester, det gör
alltid jag, eftersom jag tycker att det är jättejobbigt att tanka in
tvåhundrafemtielva mail när jag kommer hem, och hälften bara är upplysningar
om att alla andra har semester.
Hälsn Elaka kärringen T. Kjellander

--
Tove Kjellander