Jobb sökes i Skåne

Christina Jansdotter <[log in to unmask]>

Fri, 5 Apr 2002 12:10:19 +0200

text/plain

Mitt namn är Christina Jansdotter, och jag är en 27-årig Skånetjej som
precis avslutat min utbildning vid BIVIL ( Biblioteks- och
Informationsvetenskap i Lund ). Jag undrar nu om någon kan tipsa mig om
arbete i Skåne. Även om jag helst vill arbeta som bibliotekarie, är jag
öppen för andra arbetsuppgifter på ett bibliotek.

Utöver mina studier i biblioteks- och informationsvetenskap har jag läst
engelska, tyska och psykologi, 40 p. i varje ämne, och har en del erfarenhet
av biblioteksarbete. Meriter och referenser finns vid förfrågan.

Med vänlig hälsning

Christina Jansdotter
Strandängsgatan 7
234 33 Lomma