Namntävling

Lotta Haglund <[log in to unmask]>

Fri, 13 Oct 2000 15:36:02 +0200

text/plain

Kära kollegor!
Vilket fantastiskt gensvar på vår tävling om namn till vår nya
artikeldatabas! Jag trodde knappt mina ögon i somras när det ena förslaget
efter det andra trillade in. Under hösten har det fortsatt att trilla in
förslag, men inte i samma takt förstås. Total har vi fått in hela 65
förslag. Tidsfristen för fler förslag har härmed gått ut!

Nu börjar det svåra arbetet med att välja ett av alla bra namnförslag. Vi
återkommer med vinnaren så fort vi har bestämt oss.

Trevlig helg

Lotta Haglund

Lotta Haglund, Informationssamordnare
Karolinska Institutets Bibliotek