Re: Nobelpriset i litteratur 2000

Erica Lodman <[log in to unmask]>

Thu, 12 Oct 2000 13:02:02 GMT

text/plain

Varför kan inte Astrid Lindgren få Nobelpriset i litteratur? Hon om någon
borde vara värd det ty det är en författare som är världsberömd. De flesta
som har fått priset känner man inte till eller ens hört talas om. Den här
Gao Xingjiang var ett exempel i längden. Jag tänker aldrig läsa hans
böcker.

hej Erica Lodman