Re: Förfrågan om citat

Andreas Csobot <[log in to unmask]>

Wed, 4 Oct 2000 11:40:27 +0200

text/plain

I mitten på 90-talet kom (den tyngre) industrin i gungning, man började dra
ner på folk inom vissa grenar.
I stället skulle det satsas på serviceyrken. Då sade, dåvarande LO-basen Stig
Malm, något i stil med att 'inte kan vi tvätta varandras strumpor´.

Hälsningar
Andreas Csobot
blivande bibliotekarie