Re: Förfrågan om citat

"Hilding Sjoden, Goteborgs universitetsbibliotek" <[log in to unmask]>

Wed, 4 Oct 2000 10:18:20 +0200

text/plain

Jag tror att det var Hans Wertén som sade detta i en radio- eller
TV-intervju. På det idiom som var Werténs heter det dock "tvätta skjoortur".

Hilding Sjödén

                 ,,,
                (o o)

HILDING SJÖDÉN, kanslichef