Subject: Re: Fel kandidat "vann" Nobelpriset?
From: Thomas Erlandsson <[log in to unmask]>
Date:Fri, 13 Oct 2000 15:44:06 +0100

Annika,
Äntligen ett vettigt ord, mitt i d detta djävla gnällande.
Dessutom finns det kanske det som smäller mycket högre
än nobelpriset (världbäst i littertur (!), vilken idioti egentligen),
Och jag kan tänka mig att gamla Astrid nöjer sig med att
vara "världbäst" bland många, många barn.
Klart slut. Varför inte skriva en bok förresten?
/ thomas

Thomas Erlandsson, Phåne Librarian
KTHB, Sthlm
Tel. 790 6671 mailto:[log in to unmask]