Subject: Ang: Lärde i Lund
From: Ulla Salzman <[log in to unmask]>
Date:Mon, 2 Oct 2000 12:30:04 +0100

Det kanske är Språkets speglingar, festskrift till Birger Bergh,  2000. Finns i LibrisUlla Salzman

Hej
Jag har en låntagare här som söker en festskrift av latinprofessorn från
de Lärde i Lund. Jag trodde det kunde vara Gerhard Bentz, men det var
det inte, den hon menar gick i pension för något (några) år sedan. Är
det månne någon som vet?

Hälsningar
Annakarin Lindberg
Bibliotekarie