Subject: Re: Silverlinker
From: Elisabetta Nannini <[log in to unmask]>
Date:Tue, 2 Feb 1999 01:25:20 +0100

Vi är mycket missnöjda med de kopiebeställningar vi får via
SilverLinker-databaser. Så här ser de ut:

>AU: Li-Y; Aoki-R; +Dolly-O
>IS: 0021-924X
>TI: Expression and characterization of the heavy chain of tetanus toxin:
reconstitution of the fully-recombinant dichain protein in active form
>SI: Biotechnology Abs 1982/07-1999/09
>MA: [log in to unmask]
>PH: 790 6898
>FX: 790 7122
>B1: LM-nummer
>B2: Lånenummer

Och jag kan ordagrant upprepa det Tord Heljeberg säger i sitt brev:

"Vi har under en längre tidsperiod, upprepade gånger, bett vår
databasleverantör (PrioInfo) att konfigurera Silverlinker enligt våra
önskemål. Detta har man ej gjort; ej heller har man bemödat sig om att
säga varför man inte utfört förändringarna."

Elisabetta Nannini/KTHB