Subject: Re: Fria fjärrlån
From: Martin Lindén <[log in to unmask]>
Date:Mon, 21 Feb 2000 12:09:34 +0100

Hej

Till punkten om köp, måste jag framhålla att gör då samtidigt ett fjärrlån
så att inte låntagaren drabbas av onödigt långa väntetider. Förhoppningsvis
vill andra också låna de böcker som man köper in med dessa urvalsvillkor.

Många förlag och bokhandlare har inte korta leveranstider även om de går ut
med att de garanterar det.

Därför gärna köp men gör samtidigt fjärrlån.

Hälsningar

Martin Lindén
Systems Librarian
Royal Institute of Technology Library
100 44  STOCKHOLM
Sweden                   +46 8 790 6673    mailto:[log in to unmask]
http://www.lib.kth.se
"I don't believe it" said Victor Meldrew