sommarjobb

Greta Quesada <[log in to unmask]>

Sat, 5 Feb 2000 21:48:28 +0100

text/plain

Eftersom det utlyses så många jobb på denna lista så dristar jag mig
nu till att fråga om någon i Stockholmstrakten behöver en sommarjobbare.
Jag håller just nu på att studera tredje terminen på Bibliotekshögskolan
i Borås. Jag har också läst Kulturvetarlinjen med filmvetenskap som
huvudämne, medie- och kommunikationsvetenskap, engelska och spanska. Jag
behärskar även bildhantering i tryck (Photoshop, Pagemaker m.fl
programvaror)

Vänliga hälsningar,

Greta Quesada